سپری جی اس تی - سقف کاذب gst

تولید کننده سپری سقف کاذب gst با بیش از یک دهه تولید انواع سقف کاذب

سپری جی اس تی - سقف کاذب gst

تولید کننده سپری سقف کاذب gst با بیش از یک دهه تولید انواع سقف کاذب

سپری جی اس تی و سازه جی اس تی در چهار نوع تولید می شود سپری 60 سپری 120 سپری 360 و نبشی L24 و رنگ سازهای جی اس تی سفید می باشد. برای اطلاع بیشتر در زمینه انواع سقف کاذب می توانید به کاربرد سپری جی اس تی در سقف کاذب کلیک کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندها
  • ۰
  • ۰

سقف کاذب

 سقف کاذب GST همواره تلاش در جهت تولید و توسعه رشد کیفیت محصولات را داشته و ... و به کار گیری کادر فنی و مجرب و داشتن تجربیات بالا در تولید و اجرای صحیح سقف کاذب به نصاب های محترم قدم درستی در زمیته تولید و اجرا فراهم نماییم. شرکت سقف کاذب GST در نظر دارد. در کنار تولیدات سقف کاذب بهترین خدمات و محصولی از بهترین ورق ها را ارائه کند که نصاب های سقف کاذب برای اجرای سقف کاذب 60در60 و سقف کاذب کناف هیچ گونه مشکلی را احساس کنند. به لطف "خداوند" افتخار آن را داریم روزانه با نصاب های محترم در( زمینه اجرای سقف کاذب) از ما راضی هستند و باعث افتخار است با آنها در ارتباط هستیم. هدف شرکت به کار گرفتن مصالح با کیفیت و استاندارد برای سقف کاذب است. سقف کاذب گچی از پرکار بردترین سقف کاذب محسوب می گردد. از انواع آن می توان به سقف کاذب با تایل گچی 60*60 و کناف اشاره کرد. تایل های گچی به وسیله زیرسازی با نام سپری سقف کاذب GST نصب می گردد. سقف کاذب کناف گچی هم بازیر سازی به نام F47,L25,U36 نصب می گردد.

سقف کاذب

سقف کاذب GST سبکی، سرعت اجرای بالا، سهولت در نصب، امکان تعویض سریع  و تعمیر سقف، ضد حریق و ضد رطوبت، مقاوم در برار زلزله، عایق صوتی و آکوستیک بودن، عایق حرارتی، کاهش امکان خطا، امکان عبور دادن تاسیسات مکانیکی و الکتریکی از پشت تایل گچی سقف، انعطاف معماری بالا و غیره. استفاده از سقف کاذب گچی باعث میگردد دغدغه پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف از بین برود. به منظور افـزایش مقاومت تایـل ها در بـرابر نفـوذ آب در محیط های تاسیساتی از روکش آلومینوم در پشت صفحه استفاده می شود. سرعت و سادگی نصب سقف مشبک و دسترسی آسان به پشت تایل گچی سقف بعد از اتمام کار، قابلیت نورپردازی متنوع، از دلایل استفاده ی روزافزون این سیستم است. سقف کاذب در مواردی مانند پوشش تأسیسات زیر سقف اصلی، آکوستیک کردن فضا، ایجاد احجام دکوراتیو، هدایت و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت، نورپردازی مناسب با شرایط کار و زندگی و... قابلیت خود را بروز می‌دهد.

 تایل گچی

تایل گچی (60در60)

تایل گچی جهت خرید تایل گچی سقف کاذب اول باید بدانیم چه نوع محصولی برای سقف می خواهیم اجرا کنیم آیا تایل  سقف کاذب گچی را می توانیم برای جاهای مرطوب استفاده کنیم قبل از هر چیز باید بگوییم تایل گچی سقف کاذب برای جاهای مرطوب مناسب نمی باشد.تایل گچی را می توانیم فقط برای ساختمان های اداری تجاری و مسکونی مغازه پارکینگ لابی ، فروشگاه، نمایشگاه، استفاده کنیم این تایل ها را نمی توانیم تایل گچی را در جاهای مرطوب مانند حمام استخر استفاده کنیم. این تایل ها روکش pvc دارد و پشت آن می باشد جهت نگهداری تایل های گچی و تمیز نگه داشتن این تایل ها فقط آن را میتوانیم با دستمال مرطوب تمیز کنیم. مزیت مهم تایل گچی 60در60 روکش پی وی سی و پشت آن یک ورق آلومینیونی al می باشد. که این تایل ها گچی 60*60 تا حدودی ضد رطوبت می باشد ولی نه صد در صد. و یکی دیگر از مزیت های این سقف کاذب گچی ارزانتر نسبت به سقف های کاذب دیگر می باشد. اگر به دونبال تایل های ضد رطوبت هستید تایل pvc سقف کاذب بهترین گزینه برای شما می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی